KANSAS CITY: who wants a running maxi?

silver 1980 maxi, runs, needs new clutch cable. seat is kinda rough but overall pretty decent shape, tank is even fairly clean inside.

no title

$350

Re: KANSAS CITY: who wants a running maxi?

Email Sent!

Re: KANSAS CITY: who wants a running maxi?

Yarg. I've been waiting for a Maxi to pop up.

Re: KANSAS CITY: who wants a running maxi?

PICTURE TIME!!!! i need to put the chains on still n stuff but heres what it looks like

Re: KANSAS CITY: who wants a running maxi?

You comin' to KC? Or where is this coming from?

Re: KANSAS CITY: who wants a running maxi?

yeah, stopping through KC on our way to san francisco.

Re: KANSAS CITY: who wants a running maxi?

That the one I gave you??

Re: KANSAS CITY: who wants a running maxi?

its the seat off the one you gave me! haha

Re: KANSAS CITY: who wants a running maxi?

i have like 3 silver maxis, id almost be willing to trade for a different color...but i need cash at the moment

Re: KANSAS CITY: who wants a running maxi?

hey if you bring it to sf my roommate will buy it for sure.

Re: KANSAS CITY: who wants a running maxi?

cool, i'll see if i can fit it in for the whole trip...haha

Re: KANSAS CITY: who wants a running maxi?

Got anything else running and dependable you wanna sell in KS? I'm right off of I-70 and need something to get to class, and your price was right up my alley! Email doesnt' work right now, crappy campus, but reply here I'll get that for sure.

Let me know

« Go to Topics — end of thread

Want to post in this forum? We'd love to have you join the discussion, but first:

Login or Create Account