Ultimate German Scooter

Yup. They got this one right.

Re: Ultimate German Scooter

so '50s it hurts. Totally awesome.

Re: Ultimate German Scooter

i didnt know maico made scoots

awesome

Re: Ultimate German Scooter

Sullivan & Sullivan,llp /

holy fuck that thing's amazing!

it's like an art deco goldwing!

Re: Ultimate German Scooter

"so

Re: Ultimate German Scooter

Right is right

like to see it with the panels off to see how to change the tire with the spare

Re: Ultimate German Scooter

B-e-a-u-t-i-ful

Re: Ultimate German Scooter

That is a tank.

This is also the only motorbike I have ever seen within which you could conceivably hide a person.

Re: Ultimate German Scooter

i doubt its worth $17,500 though

Re: Ultimate German Scooter

Sullivan & Sullivan,llp /

i dunno if i had that kind of spare cash lying around, i'd probably be riding it

Re: Ultimate German Scooter

Sullivan & Sullivan,llp /

just noticed the exhaust, yeah i'd definitely buy it. my boner would render all negotiations useless and i'd end up buying it for 17500

Re: Ultimate German Scooter

Looks sweet...

Re: Ultimate German Scooter

Looks like it could plow snow...

Re: Ultimate German Scooter

Is that actually a spare wheel on the back?

Re: Ultimate German Scooter

Wait, where is Deezy on this thread? or did I miss him leaving MA?

Re: Ultimate German Scooter

something about it looks like a telephone

Re: Ultimate German Scooter

I'm sure there's a better one.

but turn that one on it's side.

Re: Ultimate German Scooter

Yep I seen those before. I like'em!. Never seen one in that nice of shape. I think there's a guy here in town with a gold one in his garage. Wants to sell it for $5000 or some crap.

--Oh, and Aaron. I haven't left. I been working in Big Hole National Park. Nez Perce battleground. Been over there sealing the park's roads and parking lots for over $30 an hour. No communication over there in the middle of no where, so I'm home right now for the weekend trying to catch up here. I got one DARK tan right now.

Re: Ultimate German Scooter

ass pics or it didn't happen

Want to post in this forum? We'd love to have you join the discussion, but first:

Login or Create Account