Re: Any info on this lemon I just got???

> P D Wrote:

> -------------------------------------------------------

> > Always Working Wrote:

>

> > -------------------------------------------------------

>

> > When you say mix what’s the mixture? I see some people of YouTube

> adding

>

> > water to it. Or can I use it straight?

>

> You really need to hit the FLAT VIEW at the top of the page .

>

> Yes , mix it with water . It comes as a powder / granular .

I gotta say,PD, that personally I would remove the coils and condenser before I soaked a stator plate.

Maybe it's okay, but I just couldn't risk it.

Re: Any info on this lemon I just got???

The condenser is trash , so that doesn't matter .

The coils could be removed and the cores cleaned with a wire brush , just to be a bit more careful .

They should be tested , either way .

Re: Any info on this lemon I just got???

Thanks. I ended up using mariatic acid from Home Depot. Clean the heck out of the magneto and I’m gonna let it sit overnight in the tank. And what’s flat view?

9C0D7A27-40FB-4C05-9D87-72617138C3DA.jpeg
769B02C9-BE51-45C5-8BDC-3D49D942F5B8.jpeg

Re: Any info on this lemon I just got???

405E1649-EDE4-45DC-B180-2DAA632F560B.jpeg

Game changer! Click this

Re: Any info on this lemon I just got???

Go to the top of the page , like I said , and look . Then click it .

Re: Any info on this lemon I just got???

Eat fingernails much?

Re: Any info on this lemon I just got???

> Seth B Wrote:

> -------------------------------------------------------

> Eat fingernails much?

LOL! Yeah that thumb looks bad!

Re: Any info on this lemon I just got???

> Seth B Wrote:

> -------------------------------------------------------

> Eat fingernails much?

those are man hands, kid

Re: Any info on this lemon I just got???

> ..... poop Wrote:

> -------------------------------------------------------

> > Seth B Wrote:

>

> > -------------------------------------------------------

>

> > Eat fingernails much?

>

> those are man hands, kid

Son, you wouldn't know a man's hand unless it knocked you out of your damn high chair. You just keep on gnawing on your knuckles, and sucking your thumbs, and leave the sharp objects for us adults. JK.

I quit chewing my nails long ago in my early forties. Fingernails are tools, man!

Re: Any info on this lemon I just got???

Settle down, gramps.

Dont wanna pop a catheter.

« Go to Topics — end of thread

Want to post in this forum? We'd love to have you join the discussion, but first:

Login or Create Account